FatmanurHas Eğerki illegal bi durum varsa baya emek harcamaları gerekir. Mamanın oldugu poset kapalı,dış kutusundaki metal ya da karton kutuda skt yazıyor. Eğerki bir sitede bunu yapan varsa diğer satıcılarda neden aynısı yapmasın ki? Örneğin ben x satıcıdan 40 Tl ye alıyorum baska satıcı da 60 tl bebekte 50 tl. Yani normalinden pahaliye satanlarda var.