Busra3246 piyanolu tavsiye ederim. Ben piyano tarafına ayaklarını getiriyordum ayaklarıyla vurup vurup ses çıkarıyordu. Mesela daha küçükken çıngıraklarıyla oynamıyordu sadece piyanosuna vurup müzik çalıyordu sonradan çıngıraklarıyla da oynamaya başladı. Şimdi boyu uzadığı için halı biraz küçük geliyor oturmaya da başladığımız için piyanosunu çıkarıp eline veriyorum o şekilde oyalanıyor