Kızlar yaptırıp da memnun kalmayan var mı ??
saçlarım hafif dalgalı eskiden kıvırcıkdı ama düzleştirici boya falan derken kıvırcığı hep gitti çocuktan sonra da bakamadım hiç hep ev topuzu yapıyorum ne kadar tarasam da birbirine giriyor ve kabarıyor saçlarım brezilya fönü yaptırsam kurtulurum diye düşünüyorum ne diyorsunuz 🙈