Mnkaslnn- Arkadaşlar merhaba bebeğimin sol omzunda uzun süredir böyle bir şey var daha küçüktü geçer sandım ama büyümüş başına gelen var mı ya da bilen? https://imgyukle.com/i/HQsAmN
aras123 Mnkaslnn- aşı izi canm bunun için boşuna hastaneye götürmeniz gerek yok bence.. Aynisi bizde de var şimdi çekip atıyorum
Busyaz12 Mnkaslnn- Mnkaslnn- benim bebeğimin da öyle 5 aylık aşının vurulduğu yer doktora sormuştum bu iyi bişy dedi zamanla geçer dedi aşının fayda etiğini gösteriyor demişti
Edaege04 4 aylik verem aşısı olduysa onun izinde olabilir çünkü bizimde ayni bu şekil olmuştu aşıdan sonra aşi tuttuysa bu şekil şişermiş
Nesli0504 Mnkaslnn- bebeğiniz kaç aylık aşı izi o normal aşıdan 2-3 ay sonra o şekilde ortaya çıkıyor
Mnkaslnn- Bebeğim 5 aylık herkes aşı izi demiş hepinize çok çok teşekkür ederim, iyi geceler 🙏🌸 Nesli0504 aly2020 BalarisiYusra Aseliiimmm mirayilknurtolga Blackbird88 sonsuzmutlulukkk aras123 Nur46 Nur46 bikerem Sabir86 Busyaz12 Alyazeynep arkeologolcam BalarisiYusra Fatmabkdmr aliMommy Fatmabkdmr Reyhandefne angelgirlSs aylindgnshn
Aseliiimmm Mnkaslnn- eğer bebeğiniz 4 aylıksa aşı izi olmuş ve olması gerekende o tuttuğunu gösteriyor.
mirayilknurtolga Mnkaslnn- sol omuzdan aşı vuruluyor 2.ayda. Verem aşısı. Genellikle 3aydan sonra da böyle iltihaplanma ve büyüme yapıyor. 9 aylık kızım var bizimde iyice kurudu artık hala büyük ama. Kaç aylık bebeğiniz? Emin olamıyorsanız tabi doktora danışmanızda fayda var.