Benim kızımda da vardı. Tip 2 idi. Freşka yastığı kullandık. Doktor çift bezin yeterince bacaklarını açmadığı için tedaviyi uzattiğini söylemişti. Ben de çok üzülmüştüm, dayanamıyordum. Ama bebekler bizim gibi değil çabucak alışıyorlar. Merak etmeyin bebeğinizde hemen alışacak. Biz iki ay kullandık. Büyüklerimiz bacakları ayrık kalacak, kapalı dursun falan diye diretiyordu ama ben banyo ve alt değiştirme harici hiç çıkarmadım. Şuan 10 aylık. Bacaklarında hiç bir sorun yok. Hatta 8 aylıkken desteksiz ilk adımlarını atmıştı. İçiniz rahat olsun, doktorunuz ne derse onu yapın. Bu bebeğinize bir eziyet değil, tedavi :) bunu unutmayın, herşey onun iyiliği için. Geçmiş olsun.