betulunannesi Annelerrr🥺 bebeğim emiyo emerken birden ağlamaya basliyor 1 2 dk agliyo gene tutturuyorum sonra gene ayni gene ayni….
ilkgozagrimmmm betulunannesi Bizimde o aylarda gazımız çoktu sütüm az olmasına rağmen tazyikli geliyordu onada kızıyordu zor emziriyordum
betulunannesi Ask2 ilkgozagrimmmm gazini falanda cikartiyorum aslında bezini değiştim gazi çıktı banyo yapti 🤷♀️
Alisaaaaa betulunannesi iyi yapıyorsunuz Bitez boşaltıp verin. Eğer ayaklarını karnına çekip bırakıyorsa gazdan da olabilir.
Gurbe Benim bebeğimde öyleydi idrar yolu enfeksiyonu çıktı meme reddi yapıyormuş. Emme refleksi için memeyi tutuyordu süt ağzına değince ağlıyordu. Bi tahlil yaptırın derim. Üzülmeyin düzeliyor Geçmiş olsun
ilkgozagrimmmm betulunannesi sütünü sıkınca fışkırır gibi oluyor mu. Yada içerken bebeğin tıkanıyormu birden benimki öyle oluyordu
cocuktayaparimkariyerde betulunannesi benimde kizim 2 ay 2 gunluk aynısını yapıyor idi doktoruma anlattım ilk ince idrarcyolu enfeksiyonu var mi diye bir test yapti sonra konuşalım dedi test temiz çıktı ozaman iki neden var dedi ya sutun yok az geliyor ya da tazyikli dedi. Sütünü sagip kontrol et az ise mama takviyesi xok ise de sütundeki o ilk su gibi gelen kismi sağ sonra emzir dedi. Oyle yaptim düzeldi cunku sütüm var idi. Gecmis 9lsun saglikla büyüsün ins
turansmom betulunannesi kuzum sen ne kadar gazını çıkarırsqn çıkar ağzının kenarında ufak bir hava bile girse hemen gazlanır. En ufak gaz bile onu rahatsız eder. Sütün yetip yetmediğini kontrol etmek içinse en basit yöntem bez takibi yapmalısın
Ask2 betulunannesi cıkartsa bile gaz içinde bitmiyor benim bebekte o kadar cıkarmasına ragmen kıvranıyor damla kullanıyorum gece yatarken
Busra3246 betulunannesi kuzum gazı olabilir pamukçuk olabilir sütün çok geliyor olabilir ama büyük ihtimalle gazı var
betulunannesi Busra3246 Aseliiimmm ya sütümü sagmak zorunda kalıyorum ve biberonla da veriyorum gün içerisinde. İnternete yazdım da simdi meme biberon ikilemi yaşıyor olabilir diyor yani bu meme reddi mi olur
Aseliiimmm betulunannesi gaz sancısından yapıyordur muhtemelen benım bebegımde aynı kolik bir bebek. Emerken bır anda ağlayıp sonra tekrsr emmeye devam edıyor :) ya da tam kavrayamıyor süt gelmeyince aglıyordur
Busra3246 betulunannesi olabilir bebeğim 3 aylık benimde 1-2 kere biberonla verdim şimdi meme reddi yaşıyorum emmesi 5 dakikayı geçmıyor zorla oda yani
Aseliiimmm betulunannesi biberon ile değilde şırınga ıle vermeni tavsiye ederim. Biberona alıştırma çok emmeyi tamamen bırakabilir
betulunannesi Busra3246 ya biz neredeyse her gün veriyoruz 😭 memede doymuyor agliyor uyumuyor biberonla verince mutlu
betulunannesi Aseliiimmm ya 2 aydır biberonla veriyoruz geceleri 😭 süt var ama memeden emerken doymuyor ağlıyor uyumuyor
Taze1mom betulunannesi gazi olabilir mi ? Benim bebeğim de öyleydi gazdan yapıyormuş fazla süt miğdeyi sıkıştırıyor ama emme refleksi de rahatlattığı için tekrar emdiğinde bir kaç dk sonra yine ağlıyordu