zeliihaaa ayseeeey Google img yükle yaz canım oradan yükle sonra linki kopyala buraya gönderiyle yapıştır gönder
Mom17 zeliihaaa canım benımde benegımın yuzu cok fena durumda kıpkırımız kasınıyo ve kasıdıgı ıcın hep yara bende kullansammı acaba dedım kortızon varmı ıcınde
ayseeeey zeliihaaa https://imgyukle.com/i/HQ7PLY canım.bi bakarmisin bu ilk çıktığı zamanlar daha da buyudu
zeliihaaa Mom17 rabbim şifa versin canım içeriğini tam bilmiyorum canım ama kullan sakinleştiyor deriyi
Minaisra zeliihaaa sizin bebişin yanaklarda kasıntı varmıydı bılıyormusunuz benım kızımında böyle ama kaşıntısı yok yarın larochen kremını alıcam ıyı gelır dedıler
Eymenbebeks zeliihaaa canım bu kremi sürdükten sonra tekrarlıyor mu egzama ? Bende 2 tane krem var sürüyorum geçiyor kremi bıraktığım gün tekrardan tazeliyor o yüzden sordum ?
zeliihaaa Eymenbebeks çift yanağında vardı canım bir tarafı tamamen geçti diğer yanı ara sıra tekrarlıyor Oda o tarafına yatırınca oluyor anlamadım
zeliihaaa ayseeeey biizmde böyle başlamıştı canım sonra yayıldı tüm vucunda çıktı en son bu krem çare buldu bize
ayseeeey Baba corasatin pembe verdi hiç fayda etmedi Bepanthol nemlendirici alıp günlük nemlendiriyim bari sonra başka krem alıyım yarası icjn
Miniminikusum zeliihaaa attıgınız resimlere baktımda benşm bebehimin cildide aynı sizinki gibi travazolu günde kaç kez sürdünüz birde doktormu önerdi
zeliihaaa Miniminikusum doktoruma gitmedim çünkü birşey bildikleri yok canım onlar yüzünden daha çok çoğaldı aslında başka bir doktora sordum sür dedi bakalım ne olucqk günde üç kere sürdüm canım ertesi sabah uyandığında birşey kalmamıştı ama yediğimede dikkat ettim biraz su çok içtim yumurta yemeyin ne olur ne olmaz
Miniminikusum zeliihaaa bende gittim doktora kandan, deriden test yaptırdım temiz çıktı şükür ama cildi devam ediyor malesefki. Yumurtayla hiç aram yok yemiyorum zaten ama neyden kaynaklı bilmiyorum. Kremi bende kullanıyım bakalım bi
ayseeeey zeliihaaa Ya ciddimisin ben yarın travazol kremi aliyim onun dışında nemlendirici kullaniyon mu Kuzum
zeliihaaa Miniminikusum egzama olabilir canım terlemesinden bile oluyormuş doktor öylendedim yünlü şeyler giydirmiyorum peluş oyuncakları uzat tut dedi doktor .. kızımın galiba vucüdü sıcağı sevmiyor 😕geçmiş olsun canım sen al bu ilacı kullan bana dua ediceksin 🥰
Miniminikusum zeliihaaa elimde var bu ilaçtan bugün sürdüm bakalım umarım fayda görürüm çok sağolun ☺️