Prensannemm Hanımlar bebeğim 1 ay 22 günlük sütüm şükür var ama doyup doymadigini anlamıyorum bir türlü dili hep dışarı da bide bazen öylece duruyor ağlamadan ama dili dışarıda aç olduğu için mi dışarı da
Esssma Prensannemm aç olsa ağlar hemd eöyle bi ağlarki sanki ateşe atmışsın 😂 bizim öyle olurdu bence oturup şükretmen gereken bişey varki yatırdığında öyle etrafa bakıyor ağlamaması harika 😂 maşallah🙏🏻
zeyzey14 Prensannemm kilo alımı iyiyse kaka çiş yapıyorsa sıkıntı yok refleks birazda bebeklerin bizimle uyumak kokumuzu içimize çekmek istiyorlar 💕
Minnaktosbik Prensannemm ilk zananlar sürekli emmek istiyorlar çeneleri kuvvetlendikce iyi emiyorlar bir süre sonra sürekli emme istedi geçiyor merak etmeyin eğer kilo alıyorsa iyidir
Prensannemm Minnaktosbik covirgin zeyzey14 Asenana Htckync saolun hanımlar 😁😍😍 ilk bebek olunca herşeyi düşünüyorum