Mynameisugu devam sütünden kastınız marketlerde süt reyonunda satılan pınar, aptamil vs gibi markaların kutu devam sütleriyse içeriği şeker dolu. O aydaki bir bebeğin bu kadar şeker almasına gerek yok diye düşünüyorum. Tabi bu yine sizin kararınız. Oğlum’a 2 yaşını doldurana kadar süt vermedim, mama kullandık gece yatmadan önce. 12.aydan sonra gece beslenmesini kestik bu arada, doktorumuzun önerisiyle. Yatmadan önce 270 cc mama içip yatıyordu. 2 yaşından sonra da inek sütüne geçtik, sade süt içmediği için içerisinde keçiboynuzu unu ekleyip kakaolu süt gibi yapıyorum, yatmadan 270 cc içiyor.