Pamukkzm Ya yemin ederim beceriksizlik mi cahillik mi bilmiyorum bebeği çok kalın olmayacak şekilde giydirdik sleepy bebek bezi kullanıyoruz bebeğimiz pişik olmuş ve çok kalın örtmüşüz isilik olmuş hemen doktorumuzu aradık daha ince örtmemizi bebeklerde olabileceğini söyledi üzerini daha ince örtüyoruz isilik problemi geçti ama pişik problemi geçmedi hala bezini her değiştirdiğimde ya bepantoll sürüyorum ya da mustela nın pişik kremini o an belki rahatlıyor ama kızım hala kırmızı pişik olmuş vaziyette ne yapacağımı şaşırdım 🤕
Happydef Pamukkzm ıslak mendil kullanma. bir kaba su koy pamuğu orda islat sil sonrada temizleme mendili veya yoksa temiz bir tülbentle iyice kurula. bezi de değiştir Prima premium genelde psiik yapmıyor. Sleppy bizide hastaneden çıkmadan pişik yapmıştı
anne15 Pamukkzm bez markasını değiştiniz mi ? Bepantol pişik önleyicidir pişiğe sudocrem falan iyi gelir
Pamukkzm anne15 bezi değişmedik ondan olduğunu düşünmedim çok kalın örttük diye oldu sanıyordum yarın da çocuk doktoruna ilk randevumuz var bepantol sürdüm ve ıslak mendille sildim ne salağım ben ya 😓😖
Seymagirgin Pamukkzm dus aldırırken yeşil sabunla yıkayın ve sudocrem kullanın pişik cok canını yakar. Beziniz de yapıyor olabilir
tontisbebegim Pamukkzm bübchen pişik önleyici krem kesinlikle. 28 günlük oğlum pisikten mahvolmuştu su çiçeği gibi birsürü çıkmıştı kıpkırmızı 2 günde geçirdi şükür öneririm
Zeynepalya_ve_annesi Pamukkzm hametan alın sürün akşama bişeyi kalmaz geçmiş olsun ama yenidoğan pişik olmaz allerjisi var belli asitli şeyler yiyip içmeyin mümkün oldukça
Happydef Zeynepalya_ve_annesi bezler yapıyor canım bazen benim kızımda ilk günden olmuştu cildi çok hassas
Pamukkzm Zeynepalya_ve_annesi asitli şeyler yemiyorum hatta doğum yapalı 4 gün oldu hep bisküvi süt hafif şeyler yiyiorm hatta ekmeğe bile geçmedim daha 😦ama pişik oldu bezden olabilir mi
NesAli Yumurta beyazı iyi geliyor dediler ben denemedim çok pişik olmadığı için ama bi bakın isterseniz
Sariye66 Pamukkzm sdocrem birebir fayda benim de bebeğim 6 gün yenidoğan yoğunbakımda kalmıştı bebeğimin poposu eve geldiğinde ciğer gibi pişmişti bol bol altını açtım havalandırdım ve sdocrem kullandım üç günde geçti
Seymagirgin Pamukkzm bende hic pamuk kullanmadım ıslak mendil kullandım bizde uni baby ıslak mendili hıc pişik yapmadı tabi ilk 6 ay sleepy yenidoğan kullandım kokusuz onu tavsıye ederm normaldir her bebek olur
ESMA111 Pamukkzm ilk zamanlarda ıslak mendili suyla dahi yıkayıp silsem yine de pişik oluyordu. her açmada yıkayın ılık su da geçer hemen :🥰
Happydef Pamukkzm hamazing+trosyd+madefix yazdir sağlık ocağından ucunu karıştır sur 2 güne geçer pisigi. Sudocrem çok öneriliyor ama uzun süre kullanınca çoğu bebekte tüylenme problemi olduğunu okudum. Bize hiç yaramadı.
Zeynepalya_ve_annesi Pamukkzm bezde yapmaz ama idrar tahlili yaptırabilirseniz iyi olur bebeğin ağlaması varmı sırt üstü yatamama gibi sıkıntısı varmı
GokSuM Pamukkzm süt ürünlerine çok yüklenmeyin, belki süte alerjisi vardır. Bunu da hemen anlayamazsınız. Her kakada mutlaka altını yıkayın, havalandırın. Pişiği ağırsa eğer mutlaka doktor görsün, deneme yanılmalar daha kötü yapıyor.
PasaAnnesii Pamukkzm bazı sütler gaz yapıyormuş birde sleppy pişik yapıyor diye duymuştum bende ondan almayı düşünüyordum ama şüpheliyim hala molfiks kullanıyorum ben
Happydef Pamukkzm katkısız oluşu evet ama katkı olmadığı içinde pişik yapma riski daha yüksek. Bak 3 tane krem yazdım yukarda onları al karıştır günde 3 4 defa sür inşallah iyi gelir. Benim kızımin poposu resmen açılmıştı pisikten hemde ilk haftada. Bunlar geçirdi sudo yaramadı hiç
seda84 Pamukkzm Canim en iyisi prima o kadar hafif ki ayrica islak mendille kesknlikle silme ya pamuklu su ile sil ya da islak mendili yıkayıp sil.ayrica gunde belli bi zamanda poposunu havalandir pişik kremini sürekli kullan her bez degistirmede pişik sorunu bitse bile pişik önleyici krem kullan