derinseda iki ay oldu vereli mama yetiştiremiyodum maddi olarakda baya sıkıntıya girdik pandemiden dolayı eşim çalışamıyordu mejbur kaldım inek sütünü denedim mamayı en fazla 50 cc içiyodu sütü verdim 120 150 200 e kadar içmeye başladı ilk zamanlar mamayı gündüz de verdiğim için gündüz iki kere sütü veriyodum gece de uyandığı zaman veryodum şimdi ek gıdayı tam aldığı için gündüz hiç süt vermiyorum gündüz çorba veriyorum mesela bi günlük rutinimi anlatayım sana sabah kahvaltıda iki tane cici bebe tatlı kaşığı pekmez bi adet haşlanmş yumurta labne peynir hepsini karştırıp ılık suda o şekil veriyorm öğlen çorba yapıp veriyorm saat 1 gibi şehriye arpa sebze çorbası pirinç unu hangisini yapmışsam ara öğünde yoğurt yediriyorum sonra 6 gibi bi daha çorba gece 9 gibi bi daha çorba benim kızım geç uyuduğu için 12 de felan azıcık muz bi tane cici bebe sütüne kardeşim ştırıp veriyorm tabi sütü sulandırmadan sakın deneme yaplı olduğu için ishal yapıyo