Kızlar oğlum 2 aylık bugun ilk asısını vuruldu, içim gitti o aglarken… vurulduk tan sonra cok halsiz ve huysuz, ve yeni yeni ateşi yükselmeye başlıyor ilk cocugum ilk tecrubem…
Tecrubeli annelere soruyorum ateşlenince ne yapmam lazım ilacımız var ama hemen vermekmi lazım yoksa vucudu biraz direnc göstersinmi? Gece ben uyurken cok ateşlenirse uyuyakalırsam korkularım cok ogluma gelcegine bana gelse.. Birde bu ateş ne kadar sürer ve gecer şimdiden cevaplarınız için teşekkürler