Iyi aksamlar bebegim 3 ay 10 gunluk 2 ayliktan beri gogsumu zorla tutuyordu ayakta sarkilarla ninnilerle zar zor bu son 2 haftadirda biberonuda istemiyor mamayida ayakta zorla iciyorum memeyide zorla emziriyorum gecici bir durummu neden boyle yapiyordur sizce guzelce kolumda yatip emip veya biberonu icmiyor sakince😔