Merhaba kızlar
3 gündür oglumun huyu suyu düzeni değişti. Uykularda ağlıyor uykuya zor dalıyor dalarken de devamlı bağırma ve ıhlama mevcut. Doktorumuz dişten kaynaklı bunlar diyor. Ağlayarak uyanıyor sıcrıyor. Ben ne yapacağımı şaşırmış durumdayım hiç bir şekilde memnun edemiyorum. Çok geç uyuyor. Uykusu var ama uyuyamıyor buna da sinirleniyor. Bu süreci nasıl atlattınız? Sizde yaşadınız mı? Tecrübeli anneler ne olur yArdım edin uykusuzluktan, yorgunluktan ölüyorum.