Bsrylmz ya ne güzel çok sevindim 🙏💐bir klasik başlangıç: game of thrones ben hep senelerce sezon zamanlarında izlerdim çok heyecanlıydı 😬 en son izlediklerimden ; the queens gambit, Lupin, you(birinci sezon çok iyiydi), la casa de papel, vikingler, black list yerli aşk101(fena değil), Atiye (KESİNLİKLE ZAMAN KAYBI), bir başkadır (farklı ve güzeldi). Dün elite bi bölüm izledim onu da bildiririm 😬❤️