Bir kaç ay önce dişim yemek yerken aniden kırıldı zaten çok ağrı yapıyordu bir süre dayanılmaz ağrılar çekiyordum kırılması bir bahane oldu bir süre ağrısı kesildi düne kadar dün birden başladı gene aynı şekilde ağrıyor diş çektirmekten o kadar çok korkuyorum ki diş hastaneleri randevusuz kabul etmiyor randevu da bulamıyoruz özeller çok pahalı dolgu yapıcam dese giderim dolgu da bile yapılan iğne çok canımı acıtmıştı hala bir korku var içimde acaba kırık diş çekilir mi yoksa isteğe bağlı dolgu yapılır mı?