AlpBeyinAnasi Kızlar dün doğum yaptım ben, 1 günlük daha bebeğim. Emzirmeye başladığımdan beri böyle. Emmek istiyo mememde uyuyo, yerine bırakıyorum yeniden emmek istiyo. Doymadığını düşünüyorum. Ne yapmam gerekiyor? Uykusuz kalıyor yavrum 🙁
Esssma AlpBeyinAnasi göğsünde uyuduğunda uyandırmaya çalışmalısın bebek hemşireleri anlatıyor nasıl yapılacağını normalde söylemedilermi biraz ayaklarla oyna çenesinin altından boynundan hareket ettir çenesini emme refleksi gibi yani kısacası uyandır 😂
Nursah07 AlpBeyinAnasi 2 aylık olduk hala öyleyiz. çareyi sarılarak uyutmakta buldum bi tek öyle uykusuna devam ediyor 😕ama pis alışacak
Pamukkzm AlpBeyinAnasi bende böyle bir post açmıştım bebek daha çok küçük anne karnında güvende hissettiği için şuanda da sadece annesine güvendiği için annesinin kokusunda uyumak istiyormuş bence çok masumca ben göğsümde uyumasına izin veriyorum iyice dalıyor yatağına alıyorum .
Elhal AlpBeyinAnasi tebrik ederim Allah analı babalı büyütsün 🥰🙏 bnm kızımda öyleydi doyamadığını düşünüyordum üzülüyordum sonra emerken uyandır dedi annem ki hani emsin diye hep uyandırdım emerken. Sende dene bi. Sütün yetiyordur merak etme olur mu 🥰 sakın yetmiyor mu acaba diyip bnm gibi ağlama
seda84 AlpBeyinAnasi Merhaba gözünüz aydin emmek istemesi size yakin olmak istediği için sizi hissetmek güven duymak istediği için şuan o kadar küçük ki sizin kokunuza teninize muhtaç onu bundan mahrum bırakmayın 😊
BARTUMOM AlpBeyinAnasi benimde oğlum 20 günlük aynı durumdayız bende buraya post açtım herkes normal olduğunu söyledi 7 24 memede olmak istiyor resmen kucağıma alınca koklayarak kendini mememe atıyor kazak üstünden emmeye çalışıyor doyama gibi durumu olamaz sürekli çipli ve kakalı bez çıkarıyoruz 20 günde 900 gr almış yetmese bu kadar kilo alamaz
AlpBeyinAnasi Az önce baktık olmuyor, küçük bir biberonla mama hazırlayıp verdik. Yavrum o kadar açmış ki hemen içti mamanın çogu kısmını. Azıcık çıkardı hâliyle, ama şimdi mışıl mışıl uyuyor. İçim o kadar rahatladı ki