Hanımlar lütfen yaşayan ve bu sorunu aşan anneler cevap versin 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
denemediğimiz mama kalmadı bir iki defa içiyor sonra yine içmiyor. Mamayı tamamen kesiyor ama doktorumuz en az 15-16.aya kadar mamayı muhakkak almalı, süt mamadakini vermez dedi. Ve biz her türlü mamayı denedik almıyor içmiyor. Diş huzursuzluğu da var ama ne yapabilirim ya? 12 aylık ek gıda yemesi iyi ama dediğim gibi doktor mama olmadan asla olmaz dedi. Çok üzülüyorum nasıl aşabiliriz bu durumu yaşan deneyimleyen analar bi yazıverin
not: sma, aptamil, bebelac, baby goat, gölden goat, similac kullandık biberon temizliğini düzenli yapıyorum ve her 3ayda bir değiştiriyoruz biberon Philips avent 4delikli cam olmayan kullanıyoruz