Ben yaklaşık 2 ay önce işlemi yaptırdım ilk ay regli oldum olmadım gibi bişey oldu 2. Ay gecikmeli ama ve regli değil leke gibi oldu yani merak ediyorum uzun süreli kullananlar nasıl regli oluyorsunuz ? Ne kadar sürüyor ? Takılı olduğu sürece böyle mi olacak acaba merak ediyorum ?