birboncukannesiiii Kızlar öğlenden beri midem de ağrı var. Sebebini anlamadım. Farklı bişi yemedim. Akşam rennie dua şurup içtim bi kaşık. Hanileykende içerdim. ama geçmedi. Bana bi çözüm bulun nolur. Ne içiyim napim. soğuk süt demeyin bebeğimin süt alerjisi var. 😞😞😞
Melisa_c birboncukannesiiii rennie mide yanması varsa geçirir ağrıyı geçirmez parol at geçer 10 dakika sonra tabi gaz varsa oda etki etmez 😊
birboncukannesiiii Melisa_c parol mu🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Onu da deneyim. Ayaklarımdan üşüdüm bugün sanırım ondan. 🤦🏻♀️