Arkadaşlar merhaba ben bir şey sormak istiyorum sizlere. Öncelikle 19 gün önce doğum yaptım ve bebeğimin göbek bağı düşene kadar banyo yaptırmadık. 14.günde düştü 17.günde banyo yaptırdık. Yarın bebeğin 20 40′ıymış. Kayınvalidem yıkanması gerek diyor ama hava çok soğuk ev de doğalgazlı ama çok da ısınmıyor hasta olacak diye endişeleniyorum ben. 20 40ı denilen günde yıkanmasa ne olur ki? Kayınvalidem bebeğin sürekli yıkanması gerektiğini bebeğin çabuk büyüyeceğini söylüyor. Sizler ne düşünüyorsunuz?