Nurgullll Öncelikle çok geçmiş olsun. Ben 2 defa hamileyken fetal MR çektirmek zorunda kaldım, hem kendi doktorum hem de perinatolog şiddetle tavsiye etti. Doğumdan sonra, bebeğim 7 aylıkken, sorun olmadığını netleştirmek için tekrar MR çektirdik, hem çocuk doktorumuzun hem de beyin cerrahının önerisiyle. Sedasyonla bebeğimi uyuttular, anestezi etkisini atmak için epey bir ağladı ama sonra günlük hayata devam ettik. Yani sözün özü, ne gerekiyorsa yaptırın bence, içiniz rahat eder. ☺️