benim oğlum 2yasında tv telefon vermedim. Evet inanılmaz zor oluyor. Birde cevremde destek olacak kimse yok annemler sehir dışında çok zor yorucu oluyır. 2dk boş bırakamıyorsun. Yemek yaparken delirtiyor bazen mama sandalyesşne oturtuyorum oda soğan doğrayacak kadar 😃 ama mecburum onun o güzelim beynini ben rahat yemek yapcam evi süpürcem diye tv karsısında heba edemem. Sohbet edip oyun oynayarak bişeyler yapmaya calışıyorum. Her gün dışarı cıkartırım yoksa bana huzur vermez. Uykusu yemesi içmesi düZenlidir. Bunun için uyku eğitimide verdim. Akşam 8de uyur o yüzden tvyi o uyuduktan sonra rahatca izlerim. Sıkın dişinizi 3sene bize nasıl bakmış annelerimiz. Camasır mak bulasık mak süpürge olmadıgı sobanın oldugu dönenlerde. Hepimiz düzgünce klnuşmuşuz. Ne güzel cocukluk gecirmişiz. 2yasında cocukların 3-4kelimeli cümle kurması gerekirken 3yasında konuşmaya baslıyorlar. Okula baslayınca zaten öğretmenler dikkat problemi var odaklanamıyor anlamıyor diyorlar. Biz şimdi anlamıyoruz bunun sonuçlarını okula baslayınca öğreniyoruz ve iş işten gecmiş oluyır. Beynin en üretken döneminde onun beynini budayıp potansiyeli kullanmasına fırsat bile tanımadan onu salaklaştırmak için uğrasıyoruz. Yapmayın etmeyin cocugunuza bunu. Eline bir dal sigara tutturmakla aynı sey.