Merhabalar. 43 gün lohusa kanamam oldu tam bitti dedim 2 gun surmedi tekrar bu sefer de adet kanamasi basladi neredeyse 6 gun sonra falan bitti temizlendim ertesi gun aksam tekrar adet kanamam basladi kafayi yiycem artik 55 gun oldu dogum yapalı hala bu sekilde kanama oluyo basina boyle bir sey gelen var mi normal mi acaba cok tedirgin oldum