Nur92 Arkadaşlar doğum öncesi 8 hafta iznimiz var ya ben 39+2 Doğum yaptım izne göre 40.haftada bitiyor Doğum izni yani 10 günüm içeride kalıyor bunu Doğum sonrasına aktarabilir miyim aklıma takıldı. MEbbiste Doğum öncesi izin 51 Doğum sonrası 61 gün yazıyor içeride kalan 10 günü değerlendirebilir miyim ona göre ücretsiz izne çıkıcam çünkü
Azra1_ Nur92 benim bildiğim Doğumdan önceki max 5 haftayı Doğum sonrasında kullanabiliyoruz ama okulunuzdaki memura veya müdür muavinine sormakta fayda var tabi
AhmetEmir Nur92 38+3 de Doğum yaptım dr rapora 13 gün erken Doğum diye ekledi yani erken Doğum iznim yanmadı 27 Kasım’da Doğum yaptım 10 Mart ta yasal iznim doluyor
AhmetEmir 38+3 de Doğum yaptım dr rapora 13 gün erken Doğum diye ekledi yani erken Doğum iznim yanmadı 27 Kasım’da Doğum yaptım 10 Mart ta yasal iznim doluyor
Gldnkrm Ekletebiliyorsun canım, ben eklettim 27 Kasım’da doğum yaptım 38+6’da, 12 Martta da bitiyor iznim.
Elms_elf @Nur92 evet 5 haftaya kadar ekletebiliyorsunuz eğer sömestr yada yaz tatiline denk gelmiyorsa.
Birgaripanne Nur92 ekleyebilirsiniz diye biliyorum. Zaten hastaneden otomatik çıkıyor izninizin süresi. Siz müdahale edemiyorsunuz.