Beydaa uyurkende emer ama çok hafif çekiyordur onda da süt gelmez zaten yeni doğanlar öyle bacım çok çektik 5 dk emiyor uyuyordu bazen ya bi şekilde uyandırıcan diğer göğsüne geçmeyi dene eğer sarılık yoksa zaten acıkınca uyanır 25-30 dakikayı tamamlamaya çalışmalısın sadece umarım hemen düzelir benimki bu 5 dakika emmeler yüzünden benide mahvetti kendinide sürekli emdiği için benim sütüm dolmadı 45 dakika bile ayrı kalmıyordu benden şuan mama ve süt olarak devam ediyoruz 10 gün bile olmadan hamile kaldığım kilonun bile altına düşmüştüm sana tavsiyem bi şekilde bir kerede karnını doyurmaya çalış sürekli her dakika emmesin En azından 45-50 dakika müsaade etsin sana🤦🏼♀️