MasalMomy benim ablam devamlı oraya götürür çocukları. Tabiki de herkesi memenun etmek mümkün değil ya da herkesin beklentisi farklı oluyor ama biz kısaca memnunuz. Acildeki doktorlar bile okadar ilgiliki servisteki doktorlar ve hemşireler de çok ilgili yakın zamanda bir arkadasım 10 gün yattı serviste çok memnun kaldı doktorundan. Bence bi gidip denemeniz lazım. Memnun kalmazsanız dokuz eylül hastanesi de çok iyi