Buraya doktordan daha iyi bilenler yazan hanımlar, gonderide doktor tavsiyesi yazsaydı zaten tek kelime yazmazdım. Hanımefendi sanki kendi keşfi gibi yazmış. Peki madem papatya çok allerjik bir bitki. Nasıl.baska bebeklere tavsiye ediyorsunuz? Doktorunuza danışarak kullanabilirsiniz yazabilirdiniz. Tavsiye ile yazınca otomatik olarak kulaktan dolmuş bir bilgi gibi oluyor.