Oğluşum ❤️ 4 aylık oldu bugün tartıkdık 8700 çıktı 3 aylıkken 8500 di 200 grm almış hemşire çok az almış diğer ay kontrolde takipini yaparız dedi moralim çok bozuldu bir annenin çoçuğına yetmemesi ne bileyim Kendimi üzmek istemiyorum ama bebeğim zaten artık 2,5 3 saat aralıklarla emiyor bazen gündüzleri zor emdiriyorum az emiye sonra kafayı çekiyor meme reddi mi diye düşünüyorum geceleri sıkıntı yok emiyo uyuyor ama gündüzleri çok nadir düzgün ce durup emmesi simdide az kilo alması beni çok üzüyor ne yapsam bilmiyorum bazen emmeyince denemek amacıyla biborana aptamil devam sütü veriyorum hiç sıkıntı yaratmıyor içiyor ama onu ağzından çekip kendi göğsümü veriyorum 2 çekiyor sonra kafayı çevirip etrafa bakınıyor kimi zaman ağlıyor ne yapsam bilmiyorum gerçekten. 😐😑