Seda1208 Biz 3 ay 12 günlüğüz. Neler oluyor bizeee diye dağlara taşlara bağırasım geliyor. Cuma günü sünnet oldu. O günden beri ben kimim nerdeyim yerde miyim gökte miyim her şeyi unuttum. Annem, kayınvalidem, ben olmamıza rağmen ağlama krizlerimiz hiç bitmiyor. Atak mı sünnet mi ne var anlayamadım hiç.