Kuzeyim20 Arkadaslar emzirme zamanı saç boyatilir mi bilgisi olan var mi kimi boyat diyor kimi boyayla
Ayse_lina Kuzeyim20 benim kızım iki aylık emziriyorum kızımı… 3 hafta önce de saçımı boyattım ve kestirdim hiçbir sıkıntı olmadı.. Sende boyatabilirsin yani istersen…☺️
Durush Kuzeyim20 ben dip boyatmadım kendi saçıma yakın renge boyattım dipten çıkanla ayırt etmesin diye kuaför de boyamaktan yana değildi..eşim üroloji doktoru kendisi de karşı saç boyamak sigara bunlar kadınlarda mesane tümörüne sebep oluyor
Karas Kuzeyim20 40ım çıktığı an tüm saçımı açtırdım boyattım bizim psikolojimizde önemli keza kanıtlanmış hiçbir zararı yok
Leylamoms Emziriyorum hamileligimden beri boyatmadım hala da boyatmayi düşünmüyorum ne zaman sütten kesersem o zaman boyatacağım. Bana doğru gelmiyor kimyasal sonuçta.
Ayse_lina Leylamoms sizin tercihiniz ben sadece söylemek istedim çünkü bende emziriyorum saçımı boyattım ve kestim hiçbir sıkıntı olmadığını söyledim size☺️☺️kızım da 2 aylık şuan da yani
Leylamoms Ayse_lina size bir yorumda bulunmadım ki ben tabi ki herkesin kendi tercihi ben post sahibine yanıt verdim sadece 😊