ilahiyatci_Mom merhaba 40 günlükken baktırdık sağ kalça 52 dedi ortopedi uzmanı 1 ay sonra gelin çift bez dedi 2 aylık oldu 57 olmuş güzel dedi bandaj gerekmez dedi 3 ay 4 günlük bugün baktı 56 olmuş bandaj takıyoruz en az 4 ay olabilir benim beynim iptal eşim nasıl gitti ben orda ne anladım bilmem eşim geldi bandajı getirdi doktor Başka hastaya baktı içime bir kurt düştü hadi dedim eşime bebeğimi aldık çıktık Başka bir doktora gittik radyoloji uzmanı baktı bu çocuğun kalçasında bir şey yok dedi 10 kez baktı orto pedi baksın dedi baktırdık bakan gerçekten uzman olamaz değerleri harika bu cocuğun dedi bandajı geri verdik eczaneye ve gereksiz şekilde tam bin lira para verdik zehir zıkkım olsun , diyeceğim o ki başka bir doktora gitmenizde fayda var özellikle tıp fakultesi veya devlet hastanesi gecmiş olsun…