Merhaba Anneler, bugun 4. Ay kontrolune gittik doktorumuz gunde 30 cc den 3 ogun emdikten sonra su icirebilecegimizi soyledi. O sirada konuya vakif olamadim ancak eve gelince internetten arastirma yapinca 6. Aya kadar tavsiye edilmedigini gordum. Bebegim sadece anne sutuyle besleniyor 7.250 gr 62 cm gelisimiyle alakali da bir sikinti yok. Sizler ne zaman su verdiniz ve ne kadarla basladiniz ?