mavihuzurkalp Eyllull Bremenmizikacilari 3450 kg doğdu şuan 5800 olmuş bugün doktora gittik az gibi geldi sadece mama ile besleniyor, 120 ml yapıyorum 2 saat sonra tekrar agliyor mama istiyor acaba mamayı mı arttırmam gerek cunku normalde 3 4 saat tok durması gerekiyo ama 2 saatte basliyo ağlamaya
Eyllull mavihuzurkalp 120 az bence canım bir 150 falan dene ama kilosu iyi bence benimkide 6 kg. 3 kg doğmuştu 2,800 ile hast çıkmıştık 2,20 günlük