basaknd Kızlar sizce iltihap mı var?12. gün bitti hala düşmedi göbek bağımız :( sizlerin nasıldı, enfeksiyon mu kapmış bi fikriniz var mı?
Annis-ogul basaknd resim yok cnm.doktor sprey vermedi mi gazlı bezle silmenizi için.banyodan hemen sonra iyice kurusun ıslak kalmasın. Islak kaldıkça düşmez
Annis-ogul basaknd iltihap a benzemiyor cnm qma banyodan sonra iyice kurula ve göbek spreyi var gazlı beze sıkıp göbeğini üstüne sur 3 gune kalmaz kurur düşer. Düştükten sonra da kalan yerine de pansuman yap göbeği ortaya çıkana kadar
Nohutannesi basaknd bize doktorumuz ; babusol diye bir solüsyon önerdi. Günde iki kez sıktık.15-20cm uzaktan göbek deliğine bir üstten bir alttan olacak şekilde(umarım anlatabilmişimdir). Doktorunuza danışarak siz de kullanabilirsiniz. Cilt temizliği ve kuruma sağlıyor bir nevi. Ama hiç bir şeye gerek yoktur kuru tuttuktan sonra kendiliğinden düşer. Biraz süre uzamış; imkanınız varsa sağlık ocağına bile götürebilirsiniz içiniz rahat eder😇
basaknd Happydef dibindeki yer iltihap mı değil mi anlamadım, enfeksiyonsa kana geçer diye korkuyorum :(
Nohutannesi basaknd değil. Enfeksiyon belirtisi yok. Tam kurumamış, o yüzden düşmemiş. Erken yıkamış, iyi kurulamamış yada bez içinde bırakmış olabilir misiniz?
ilay2020 basaknd burada kimse uzman degil. Yenidoganda göbek bağı cok cok onemli. Herhangi bir terslik olduğunu düşünüyorsanız lutfen doktora gidin.
basaknd Nohutannesi evet sevgili kayınvalidem erkek çocuk değil nasılsa diyip bezin içine koydurdu 😡3. günü yıkamıştık doktor bir dahaki banyosu göbek düştükten sonra olsun demişti o yüzden bağın düşmesini bekliyoruz ama korktum enfeksiyon mu var diye :(
Fatmasti basaknd beyaz kötü kokulu akıntı gelmesi lazim herşey normal gözükuyor solüsyonla silin hizli kurur
basaknd Annis-ogul çok teşekkür ederim. Bi yandan enfeksiyon olsa ateşi olurdu diyorum öyle çok huysuzluğu da yok ama uzman değilim tabi ki emin olamam yine de
Basulpete Göbek bağı düşmeden yıkanmamalı bebişler. Eğer yıkadıysanız kuruması zaman almış olabilir. 2 haftaya kadar sürer denir ama doktora gösterin mutlaka, uzun vadede kötü sonuçları doğabiliyor. Geçmiş olsun.
Annis-ogul Basulpete bn hergun yıkadım ama cok iyi kuruttum ve göbek spreyini kullandım 6. Gununde düştü göbek bağı cok sukur.yeter ki ıslak kalmasın
Annis-ogul basaknd yik xnm qllah korusun enfeksiyon olsa akinti olur ve gobegi şişer.sen babusol sprey al gazlı bez ile sil bi kac gune kalmaz kurur düşer.duztukten sonra içinde parça kalsa da kullanmaya devam et komple düşünce rahat edersiniz. Bnm bebegimi gergun banyo yaptirdim iyice kurtulalım.wonra spreyi kullandım 6 günde düştü cnm korkma.ama yinede içinde kuşku kalırsa doktoruna foto gönder
Gamzeburkan basaknd normal gibi duruyor eğer koku olursa sorun olabilir bizimde böyleydi 9. Gün falan düşmüştü
basaknd Nohutannesi doktor kontrolümüz çarşambaydı ama evet yarın bi sağlık ocağına götüreyim içim rahat etmeyecek