2Minnosannesi Uyuz tedavisine başlayacaz doktor bu karışım kremi verdi ama 6 aylık bebeğe kullanmayın demiş eczacı. Uyuzdan kurtulmak için hepimizin aynı şekilde tedavi olması gerekiyor.Karışımı bebeğime kullanırsam ne olur?
Fatmaaa19 2Minnosannesi bebeğe kullanılmaz cildini tahriş yapabilir. Eğer bebekte de kaşıntı hissettiyseniz fenistil jel kullanabilirsiniz
Cnnirmm 2Minnosannesi surduler eczanede yaptirmislardi hatta cok agir kokusu vardi annesi uzuluyodu ama hemen gecdi ulasamadim arkadasima adini ogrenim size yazicakdim
2Minnosannesi Cnnirmm Biz yaptırdık ilaci. Evet çok ağır kokusu nasıl anlatsam böyle asfalt kokusu gibi bir koku siyaha yakın bi renk ilaç. Ya uyuzdan kurtulmanin tek yolu ayni tedaviyi evdeki herkesin ayni sekilde kullanmak. Eşim ben büyük kızım sürsek biz iyileşsek bile küçükten yine bize gelecek mecburen sürecem galiba. Arkadaşınızın bebeğine bisey olmuş mu?
2Minnosannesi Fatmaaa19 Vücudunda uyuz girişleri var kasintinin giderilmesini istemiyoruz. Uyuzdan kurtulmak istiyoruz.
2Minnosannesi hsyn Şiddetli kaşıntı. Bide küçük kızarıklıklar oluyor nokta nokta. Özellikle diz kapağı ve koltuk altında oluyor kaşıntı. Insallah kurtuluruz. 😔
Keremikonunannesi Allah acil şifa versin inşallah. Son günlerde burada okuduğum kaçıncı post uyuz ile ilgili. Böyle bir salgında mı var acaba anlamdım. Uyuzla ilgili kaşıntı dışında hiç bilgimde yok ama cidden çok üzüldüm. Allah yardımcınız olsun inşallah..
2Minnosannesi Keremikonunannesi Geçen kıştan beri var salgın koronanin gerisinde kaldı sadece ve uyuz için alınabilecek bi önlem de yok malesef 😔 Ve çok fazla kaşındırıyor. 😣