Selamlar canım anneler❤️Gece sık uyanmalara çare bulabilen var mı aranızda?Bebeğim 8 buçuk aylık ve tükenmiş durumdayım gece uyanmalarından 2 aydır uyanıyor ağlıyor gram uyku yok bana sizlerin nasıl geçiyor gece?Sohbet edelim biraz birkaç defa açtım post ama insan dertleşmek istiyor iyi geliyor sizlerle konuşmak. siz neler yaşıyorsunuz?Evde doğal bir yöntem bulan var mı ben papatya çayı içiriyorum ama fayda yok