Gulsahderin doyduğunu anlıyor yenidoğanlıktan çıktıktan sonra bebekler doyduklarını anlarlar benim bebeğimde anlıyor doyduğunda biberonu diliyle itiyor tükürüyor kusma problemi hiç olmadı daha evet bebekten bebeğe fark var benim bebeğim erken doğdu erken doğan bebekler dahafazla yiyor ama 3 aylık bebeğin normalde 150 yemesi lazım benimki 160 yiyodu şuan 4 aylık 180 yiyor normal olarak geçiyorlar doktorlar normal diyor sizin bebeğiniz az yiyormuş 5 aya göre 180 yemesi lazım ama her bebek farklı olduğu için 🤷🏻♀️Sağlıklı olsunlar yeter