dertlikerkenez Kizim da atopik dermatit cikti.sadece 6 maddeye testle bakildi ama baska seylere de alerjisi olabilirmis.durum böyleyken doktorumuz 3 gun kurali olmadan once meyve sonra da karisik sebzeli purelerle (mesela icinde sogan,kabsk, mercimek,pirincli pure) baslatiyor.tek tek başlamayi tercih ederim bn niye cocuga bi anda sogan vereyim.aslinda meyveyle başlamayi da cogu doktor onermiyor,sonra sebzeyi sevmezler diye.bir de gecen seda topcu diye bir doktoru izledim Instagram’da.ek gida icin prematürelerde düzeltilmis yasa göre ve 6 ay bitince başlamayi tavsiye ediyor.bagirsaklari hazir olmayabilir diyor.tabi ki her bebek kilo, beslenme,vb. acisindan ozel olarak değerlendirilmrsi de gerekiyordur.
Kizim 36.haftada dogdu.biz meyveyle basladik 5.ayda sonra 10 gun gecince biraktim.cocuk sebzeyi sevmez diye.sonra 3 gun kuraliyla sebze tadimina az az başladık.kabizlik ve gece huzursuzluk başladı:( yani böyle de olmaz.guvenilir bir doktorla ilerlemeyi cok istiyorum.