Arzugul Merhaba arkadaşlar. Bebeğim 35 günlük ve doğduğundan beri aşırı gaz sancısı çekiyoruz. Uykusundan sıçrayıp ağlayarak uyanıyor bacaklarını karnına çekiyor sürekli. Şuan biogaia gaz damlası kullanıyoruz ama hala aynı sorunu yaşıyoruz. Yardımcı olursanız çok sevinirim :(
Eslembaby-Cennetmomy Arzugul biz bio gaia sab simplex metsil şurup nurse harveys 4unu birden kullandık biraz rahatlattı ama en iyi yol zaman ne yaparsan yap zamanı gelmeden bitmiyor gazın tuttuğu saat belliyse yarım saat öncesinde ılık bir duş ardından masaj yapıp biraz daha hafif atlatmasini saglayanilirsin
Sfk55 Arzugul canmm dedgm damla daha cok bağırsak duzenleyici bnm bebegmde kolik ilk o verıldı etki etmedi sab simplex verdi 20 günlükten bu yana kullanıyoruz cok iyi geldi ama 3 aylık oldk neredeyse su aralar gazı arttı ama bebegmde alerji olma ihtmli de var damla belki hala işe yarıydr bu aralar gazlanıyo şimdide anne sütündeki laktozu sindireblsn dıye o da tek işe yaramadı şimdi 3 damla birden kullanıyrm bırde diyet yapıyorum
BzeynepC Bol bol masaj yapin , kontrolunzde yuzustu cevirin,biskklet cevirme hareketi yaptirin bunlar hafifletir. Rabbim yardimciniz olsun bizde cok cektik. Kendiniz kimyon icin. Usutmemeye dikkat edin. Her sey inanin zamanla gececek.
Arzugul BzeynepC ya o kadar çok şey yapıyorum ki. Yani söylediklerinizin hepsini yapıyorum kimyon hem yemeklerime katıyorum hem de günde 2 kez demleyip içiyorum ama banamısın demiyor. Uykusundan uyandırıyor sancı gazını çıkarıp yatırmama rağmen :( çok yoruldum artık..
Arzugul Eslembaby-Cennetmomy genelde geceleri tutuyor daha çok uykusundan uyanıyor hatta ama malum o saatte de duş aldıramıyorum:(
Rabiakumcu Ay biz doğduğumuz gün başladık gazlı olmaya.bioagia ve nurse harveys şurub gaz ilacı bu ikisi hafifletti.tam geçmedi ama zorlanmıyor artık olmadı gerektiği gibi .kim ürettiyse allh razı olsun ondan,kurtarıcı meleğim bioagia ve nurse harveys şurub meleğim😂🙏🏼🙏🏼🙏🏼
Arzugul Rabiakumcu benimde aynı 36 günlük doğduğundan beri gazlı :( doktor kontrolümüz de başka damla isteyeceğim bende ek olarak :(
Eslembaby-Cennetmomy Arzugul o zaman yatırmadan önce en azından karnına ayaklarına sıcak masaj yapın sıcak havlu ya da sıcak su torbası koymak gibi
Arzugul Sfk55 valla inanın bende artık ne kullanacağımı ne yapacağımı şaşırdım. Herşeyi yapıyorum ama yine aynı. Kızımı da o şekilde görünce çok üzülüyorum :( Allah cocuklarımıza şifa versin, bizimde yardımcımız olsun..