Asl_97 Sabah akşam süt içmek istiyor bende vermiyorum aç aç bekliyor neler yapıyorum yesin diye ama yemiyor napmam lazım ek takviye nr vermem lazım yardım edin. 14 kilo
Fatmanurr Asl_97 kilosu gayet iyi değil mi ayına göre ? Benim kızım 32 aylık 15 kilo doktoruda gayet normal diyor.
Fatmanurr Asl_97 yememesi ayrı bir konu tabi balık yağı verebilirsiniz ocean multi vermişti bize doktorumuz iştah açıyor.
Balimkizim Asl_97 tam sayim kan tahlili yaptırın. Demir eksikliği varsa iştahsızlık yapar. Ama kilosu iyi gibi. Bir de süt kansızlık yapar, ayran sevse keşke 😊
Twinmomdd Asl_97 27 aylık oğlum 13.5 kilo ve aynı durumdan dolayı canımdan bezdim. Geçenlerde de bu konuyla ilgili post açtım. Resmen yemek saati gelince strese giriyorum yesin diye atmadığım takla kalmadı
cicekannesi22 Asl_97 benimde kızım iştahsiz bende alıcaktım şurup başka önerdi ondan daha iyiymiş ismine bakar söylerim istersen
Mervezezeeee Asl_97 benim kiz da 17 aylık olacak istahsz ilk çocuğum da istahszdi zamanla geçer inşallah
aycanbebek Biz iştahsızlık problemini balık yağıyla çözdük canım hala kullanıyoruz doktor easyfishoil önermişti çok memnunuz bağışıklığı da güçlendiriyo.