aybars97 bebek istedikçe emzir doktor bize öyle demişti sürekli emmek ister emsin bildiği tek şey emmek çünkü . Dünyaya alışmayan çalışıyor her şey yabancı ona belki buradaki anneler kızacak bana ama kucağına al kucağa alışırsa alışsın kokunu alsın çünkü sana ihtiyacı var kulağına hep fısılda swviyorım seni geçecek yanındayım filan de benim bebeğim öyle rahatlıyordu biraz