omerveraa Tek göğsümden süt çok fazla ve fışkırarak geldiği için 55 günlük bebeğim İçmekte zorlanıyor ve sinirleniyor. Bu göğsümü sağıp kaşık biberonla versem meme reddi olur mu?
Arasannesi omerveraa kaşık biberon zaten meme reddi olmaması için kullanılıyor o şekilde verebılırsınız tabıkı🌸
Kelebegimmmm omerveraa emzirme akademisine üye olun face de. Tazyik içn post açın. Makineyle Sağdıkça daha çok tazyik olur çok tehlikeli. Elle fışkırma gecene kdr sağmanz gerek