Merhabalar,
3 ay 12 günlük bebeğim var
Geçen hafta işe başladım.
Bebeğimi sabah 7′de emzirip çıkıyorum, öğlen 12′de gelince tekrar emziriyorum ben yokken sağıp bıraktığım sütlerle besleniyor fakat ben iş yerinde sağım yapamıyorum, memelerimi boşaltamiyorum.
1 haftadır bununla ilgili problem yaşamadım fakat sütüm azalır mı korkusu başladı?
Elektrikli pompam var ama iş yerim hijyen ve ortam olarak sağım yapmama müsait değil.
Manuel bir pompayla lavobada sağıp doksem uygun olur mu ve onerebileceginiz manuel pompa var mıdır?
Günlük 5 saat memeyi boşaltmamak süt azalmasına sebep olur mu?