Elifinannesiii-11 aynı bizim kız 😅 iştahsızlar kervanından. Eğer sağlık problemi yoksa hiç endişelenmeyin içtiği kadar içsin. Bende yeni mamaya geçtim sadece gece takviye vericem gündüz yine meme. 4 buçuk aylık 6 kg. Bu ay sadece 400 gr almış. Ama gündüz emmesi güzel o emmeye çocuğun 7 8 kg olması lazım. 3 saat önce emzirdim az önce mama verdim 70 ml anca içti geri uyudu. Diretmedim içtiği kadar elden başka bişe gelmiyo. Kaç tane doktora götürdüm hiç bişesi yok diyorlar saldım gitti 😂