Anne4 Kizlar, mastit olmus gibi hisediyorum. Sol gogsum inanilmaz agriyor. Ve butun vucudum inanilmaz halsiz her yerim agriyor. Eger mastit olmuşsam bebegi emzirirsem cocuguma bi sey olur mu. Enfeksiyon vs gecer mi bebegime🙄
Mamayorgun Anne4 Anne4 ben de mastit oldum sanıp hemen bi ebe hemşire çağırdım eve. Sütümü sağdık. Ben böyle bir acı ağrı görmedim. Ateşim yükseldi. Boool bol emzir. Sıcak duşa gir hamam gibi yap buharıyla memeni sağ ve boşalt. Benim de sol göğsüm tıkanmıştı o kadar emzirdiğini halde. Sonra o göğüsten tazyikli süt gelmeye başladı. Çok geçmiş olsun.