Selam kızlar,bebeğim genelde emerek uyur.Sonra ayagıma koyup sallarım ya da öyle göğsümde derin uykuya geçmesini beklerim.Sorunumuz şu ki daha önce beşiğine koyduğumda uykusuna devam eden oğlum şuan ne kadar sonra koysam da beşiğe girer girmez uyanıyor ve ağlıyor.Beşiği benim odamda.Acaba yanında uyumaya mı alıştı?(10gün kadar yanımda uyutmak zorunda kalmıstım)Nasıl beşiğe alıştırıcam,lütfen yardımmmm