DuruK canım hiç bişey olmuyor düzenli sağcaksın aksine çoğalıyor maşallah benimde minnoş memeyi reddetdi hep sağdım yediklerime özen gösterdim bol su içtim şuan 5 aya giriyoruz sağıp veriyorum tamamen psikolojik boşaltcaksın iyce sonra doluyor inşallahta böyle devam eder sağarken bebeğini gözünün önüne getir pozitif düşün azalma olmaz