Mrb arkadaşlar bebegim 6 aylık olcak ve kendini kasıyo sürekli ellerini ayaklarını huzursuzlaniyo ellerini kafasında gözune götürüyo Ikiniyo kakasiyla ılgili bir problem yok yani onun için ikinmiyo her şeyden de sıkılıyo ne yapmam gerekiyo bebeği boyle olan varmi