İyi akşamlar anneler size sormak istediğim bir konu var sezeryan sonrası kontrollerimi oldum doktorum normale döndüğümü söyledi ama benim karnımda sezeryan yerinin hemen üstünde bı uyuşukluk ve dokununca hissizlik sızı gibi birşey var bu normal mi sizce başına gelen varmı ilk doğumum bu arada